Zeewolde 33 fraaie huurappartementen rijker

02-07-2020

Met de oplevering van appartementencomplex Waterhof aan de Gouwzee is Zeewolde weer 33 huurappartementen rijker. Dinsdag 23 juni werden de sleutels door projectontwikkelaar Van Wijnen aan Woonhave, de belegger die de woningen verhuurt, overhandigd. De nieuwe huurders krijgen de komende dagen hun sleutels.

Namens Woonhave nam Wilbert-Jan de Ridder een houten sleutel van anderhalve meter met daaraan 33 sleutelbossen in ontvangst. Van Wijnen Projectontwikkeling heeft de appartementen ontwikkeld voor belegger Woonhave. Met 74m² en huurprijzen vanaf € 800,- wordt het middensegment van de huurmarkt bediend. En de belangstelling was groot, want alle appartementen zijn inmiddels verhuurd. Daarbij speelde uiteraard ook de gunstige locatie, direct bij het centrum, een rol.

Marc Mastebroek, ontwikkelaar bij Van Wijnen Projectontwikkeling vertelt met veel plezier aan het project gewerkt te hebben: “Vorig jaar medio mei zijn we met de bouw gestart en het is prachtig om te zien dat we een jaar later Waterhof verhuurklaar kunnen opleveren. Mede namens het bouwbedrijf, Van Wijnen Harderwijk, hebben we het overleg met de belegger zeer op prijs gesteld. Regelmatig contact zorgt ervoor dat er geen bespreekpunten rondom de bouw blijven liggen en dat werkt wel zo plezierig.”

Wilbert-Jan de Ridder liet weten dat Woonhave erg blij is met het complex, een uitstekende verbreding van hun huuraanbod. Ook gaf hij aan dat wat Woonhave betreft de samenwerking met Van Wijnen zeer goed bevallen is en dat ze zeker in zijn voor een vervolg. En daar was Van Wijnen dan weer zeer blij mee. Na de uitwisseling van presentjes, voor de huurders en voor de betrokkenen, was er haring voor de aanwezigen.